Lite morgonprat :)

God morgon :)
 
Barnen är på dagis och förhoppningsvis sover jag gott (har tidsinställt inlägget) några timmar innan det är dags att hämta dem =D
 
Min tredje och sista natt är avklarad för den här gången. Sista natten brukar alltid gå lite på halvfart känns det,som. Energinivån är inte lika hög efter några dagar med omställda dygn. Eftersom jag dessutom är förkyld hade jag mycket hellre legat hemma och sovit,men ibland får man bita i det sura äpplet ;)
 
Det ska i alla fall bli mysigt att få ha några dagar ledigt och umgås med barnen <3 Kanske även sambon om jag har tur - det beror ju mer på väder och vind den här tiden på året!
 
Det värsta med att jobba nätterna på en helg är ju att i princip all tid med familjen försvinner eftersom jag behöver sova/vila för att orka med tre nattpass :(
Det går ju dock ingen nöd på barnen eftersom de fått tillbringa massa tid med roliga pappa <3 De har bl a varit ute i skogen för att mata vildsvinen,badat med en kompis till pappa m m =D
 
Igår passade jag faktiskt på att spela memory samt lösa lite olika pyssel med Patricia emellan sovstunderna <3 Sebastian satt bredvid oss och målade :)
Det är just såna "små" stunder,som jag uppskattar allra mest <3 När man bara får vara med barnen en stund i lugn och ro och alla är nöjda och glada :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: