En önskelista ifrån Sebastian 📜

God morgon 🌸
 
Igår pratade jag och Sebastian om hans kommande födelsedag 🎂 Vi skrev en liten önskelista, som jag tänkte dela med mig av eftersom jag vet själv att det kan vara svårt att veta vad man ska hitta på ☺️ Kanske kan det hjälpa till att ge någon idé i alla fall. 
 
Den här byggsatsen köpte vi till honom när vi var i Prag. Han tycker om att sitta med detta. Om han fick fler set kunde han göra större saker 👍 
 
Den här goa one peece i fleece fick han för några år sedan när han fyllde år ☺️ Den har passat enda tills nu och den är väl använd! Den har varit perfekt under framförallt hösten. Han slipper riskera att frysa för att tröjan och byxorna åker isär m m. Han hoppar gärna i den här och verkar själv tycka att den är väldigt skön.  Eftersom han växer så önskar han sig en ny 😀
 
 
Lillebror gillar instrument av alla slag 😀
 
 
Eftersom han har ganska mycket verktyg tycker mamma att det vore toppen med någon slags arbetsbänk/Verktygsbänk 😉 
Även kläder och vinterjacka i storlek 122/128 samt vinterkängor i storlek 33/34 är han i behov av. 
 
Överst på önskelistan står dock Polisgrejor - han är sååå fascinerad av poliser 💗 Han vill ha polistema på sitt kalas och då behöver man ju en förklädnad 😉 Andra maskeradkläder vore också kul 😀 
Puzzel, lego, lera, pysselsaker, målargrejor är också ett tips - han gillar att greja med allt möjligt ☺️ 
 
Detta är, som sagt bara tips. Lillebror kommer att bli glad över varenda grej han får 💗 
Om jag skulle få skryta över en enda sak, vad gäller barnen, skulle det vara att de alltid är tacksamma för sakerna de får när de fyller år, i julklapp osv 😀💗 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: