Mina goa ungar - lite av vad de tycker är kul :D

Hejsan hejsan :) 

Under vintern har barnen hittat nya hobbies :D 

Sebastian har passat på att åka spark så fort han har fått tillfälle :) Här kör han hem posten ;) 


Jag har tyvärr inga bilder på det,men särskilt storasyster tycker att det är superskojigt att åka skridskor :) Det är något,som även jag tycker är väldigt kul! Eftersom mormor och morfar bodde vid sjön när vi växte upp åkte vi en hel del skridskor när vi var där :D Det får helt klart minnena att komma tillbaka <3 


Att åka pulka eller snowracer är inte heller helt fel :) 


Jag måste säga att barnen är otroligt fantasifulla - de kommer alltid på något kul att greja med :) De pysslar,målar,klär ut sig,lånar min mobil för att ta bilder eller spela in filmer osv. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: