Julafton :)

God jul🎄

TĂ€nk att det Ă€ntligen blev julafton. Barnen har lĂ€ngtat och lĂ€ngtat 💗 Vi började dagen med att öppna julklapparna. Jag och Kent var ivĂ€g igĂ„r för att försöka köpa nĂ„got mera Ă„t barnen. Vi kom dock fram till att de har vĂ€ldigt mycket saker osv sĂ„ vi bestĂ€mde oss för att köpa en sak till hela familjen istĂ€llet - en dator! Eftersom vi inte har nĂ„got internet heller sĂ„ passade vi Ă€ven pĂ„ att köpa med det.

Barnen fick Ă€ven badsalt sĂ„ de hoppade mer Ă€n gĂ€rna ner i ett bad 🛁 Sedan Ă„t vi frukost innan Kent klippte Sebastian - efter det fick det bli en snabbdusch för att bli av med allt bortklippt hĂ„r.

Efter att ha gett hundarna mat samt deras julklappar, som var ett varsitt gott ben Ă„kte vi hem till Monica. Jag hann med en god jullunch med allt möjligt gott innan det var dags för mig att Ă„ka till jobbet. DĂ€r fick jag bland annat leka tomte 🎅 Jag hade med mig en mask, som jag hade pĂ„ mig medan jag delade ut julklappar sedan fick det duga med en luva 😉

NĂ€r jag kom hem frĂ„n jobbet möttes jag av en nöjd familj, vilket Ă€r det bĂ€sta med julen 💗 Barnen var supernöjda med allt de hade fĂ„tt. Sebastian höll fortfarande pĂ„ att bygga med sitt lego. De Ă€r sĂ„ duktiga, som klara av att bygga dessa sjĂ€lva tycker jag 😀

Jag Ă€r trött sĂ„ nu ska jag sova nĂ„gra timmar innan det Ă€r dags för ytterligare ett arbetspass. Barnen har nyss lagt sig och jag hör dem bĂ„da snarka 😮

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: