Lisen, en "liten glass" och påfyllt i skåpen 💗😘😂

God morgon/förmiddag 😍
 
Igår var jag och Sebastian lediga så efter att ha ätit frukost gjorde vi oss iordning för att åka till Kristinehamn (nej, jag kan inte hålla mig därifrån ens när jag är ledig 😉). Vi skulle nämligen umgås några timmar med Lisen 💞 Vi tog en promenad, fikade på Maxi och avslutade med att åka ut till skärgården innan vi tillslut fick säga hejdå för den här gången. Det var mysigt att få träffa henne då det var alldeles för längesen 💗
 
När vi fikade var Sebastian sugen på glass 🍦 Han valde den stora våfflan med mjukglass och eftersom hans mamma är så snäll så fick han den 😘 Den var så stor att han fick ha den liggandes på en liten tallrik medan han åt upp det mesta av glassen för att inte struten skulle gå sönder 😂
 
När vi hade sagt hejdå till Lisen fick vi ta svängen förbi en annan kompis för att låna toaletten 😉 
 
Väl hemma fick det bli en lättfixad lunch i form av resten från kvällen innan. Då hade Patricia hunnit hem också så hon fick äta mellis ☺️ Efter maten blev det lite vila tills Kent kom hem ifrån jobbet. Då gjorde vi oss iordning för att åka hemifrån igen. Barnen lämnades av hos farmor medan vi vuxna åkte till Karlstad för att storhandla. Vi började med att äta på ett ställe vi aldrig varit på förut. Det var väldigt mysigt och gott 😋 
 
När vi hade handlat färdigt hade vi en överfull kundvagn (varför lär vi oss aldrig att ta två?) 😀 En av Willys personal utbrast "oj, vad ni har handlat" när han såg oss 😂
 
På vägen hem stannade vi till på Coop i Skattkärr för att jag skulle få hämta ut mitt nya körkort. Nu har jag alltså haft körkort i 10 år så det var dags att förnya det ☺️ Med det gjort kan jag alltså köra vidare i 10 år till 👌👍
 
Eftersom vi var hemma rätt sent packade vi bara in kyl och frysvarorna så jag ska snart ta tag i att få allt annat på plats..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: