En mysig promenad/cykeltur đŸš”

God morgon 🌾
 
NĂ€r Kent kom hem frĂ„n jobbet igĂ„r fixade han kedjorna pĂ„ barnens cyklar. De lyckades fĂ„ problem med bĂ„da tvĂ„ samtidigt hĂ€romdagen. Dessutom tog han fram min cykel, som han sedan Ă„kte pĂ„. Av nĂ„gon anledning tyckte Patricia att han sĂ„g jĂ€tterolig ut sĂ„ hon stod och gapskrattade Ă„t honom 😂
 
Vi tjejer firade att Patricias cykel var lagad genom att ta en liten svĂ€ng. Jag gick dock dĂ„ jag inte har nĂ„gon hjĂ€lm och jag vill gĂ€rna föregĂ„ med gott exempel sĂ„ jag fĂ„r köpa en innan det blir nĂ„got cyklande för min del â˜ș Patricia hoppade glatt pĂ„ cykeln medan jag tog med Sacke i koppel đŸ¶
 
 
NĂ€r vi kom hem körde vi nĂ„gra övningen med hantlar. Sedan avslutade jag med plankan 😊 
 
Jag kÀnner att jag mÄste komma igÄng med lite trÀning igen för att jag har en hel del kilon, som jag behöver bli av med!!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: