Höstmyser 🍁💖

Hej hej 👋
 
Den här veckan är Kent i Hagfors och jagar älg. Jag tog ledigt ifrån jobbet tisdag och fredag kväll för att underlätta logistiken. I onsdags skulle jag dock på utbildning plus att vi hade möte så då jobbade jag. Mamma kom i tisdags för att umgås samt för att jag skulle låna hennes bil på onsdagen 😁 Eftersom hon var hemma hos oss då åkte Sebastian bussen hem efter skolan. De fick umgås litegrann själva innan Kent kom hem för att sova en natt hemma. Patricia skulle spela innebandy på eftermiddagen så hon fick vara kvar på fritids ☺️ Jag slutade lagomt så jag hann hämta lilldamen i tid. Hon hoppade i gympakläder innan vi gick över till gympasalen. Det var ett prova på tillfälle så det var första gången hon spelade. Hon tyckte dock att det var skoj så nu är våra onsdagskvällar uppbokade 👍😉 Medan barnen gjorde sitt fick vi föräldrar lite information. Vi pratade bland annat litegrann om att de kanske kommer att prova på andra sporter, som t ex fotboll, också ☺️ Det är några föräldrar, som tagit tag i detta så det är inte på blodigt allvar 😉
Jag tycker det är kul att det finns dem, som kan och vill göra detta!
 
På tisdagen höstpysslade mamma med barnen 🍁 De tröttnade dock fort, så mamma fick greja själv 😉 
 
 
Det blev en fin bukett och en krans 🍁 
 
 
 
Det här gjorde Sebastian helt själv - så duktig 😊
 
 
Mamma stannade kvar till torsdag förmiddag. Sedan fick jag några timmar för mig själv innan barnen kom hem - tillsammans med Linn, Pontus och Alvin, som hämtat dem i skolan 😀 Det var kul att få umgås med dem några timmar 💖
 
När barnen lagt sig placerade jag mig i soffan framför ett puzzel och med teven på 😀 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: