Jag mår så mycket bättre 💖

Hejsan hejsan 👋
 
Jag hade hoppats att jag skulle vakna utan huvudvärk idag, men icke! Jag tror dock att jag vet varför. Jag är nämligen rätt säker på att det hör ihop med min kostomställning. Att kroppen reagerar på att den inte får socker eller kolhydrater alls faktiskt. Det får det dock vara värt! ☺️ Jag mår så himla mycket bättre i övrigt 💗 Det har gått betydligt bättre än jag trodde. Jag har inte haft något direkt sug efter något.
 
Idag trotsade jag värken och körde ett träningspass. Det svåraste dessutom 😊 Det innehåller burpees, som är såå jobbigt 😆 Men vad bra jag mår när det är avklarat 👍😀
 
 
Till veckan tror jag att jag får nya pass av Johan - det ska bli spännande att se vad han hittat på den här gången 😜 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: