Lite mor och sonmys <3

Hej hej =)
 
Då är jag och Sebastian hemma igen efter dopet :D Kent,som skulle fortsätta jobba,lämnade vi av på vägen hem och Patricia blev kvar i Ekshärad. Hon ville leka mer med Edvin och Emilia. Tydligen följde hon med Edvin och dem hem så Lars,som ska jaga senare skulle skjutsa hem henne :) Det är roligt för henne att få umgås lite med kusinerna =D
 
Sebastian,som först sprang omkring överallt och sedan åt massa smörgåstårta (hur får allt plats i hans lilla mage?) blev jättetrött så han somnade gott i bilen. Nu är det dock full rulle igen :) Jag tror han river huset snart - det låter,som det i alla fall ;D
 
Jag ska ta och busa lite med honom. Om jag får - han brukar hellre leka ensam :)
 
Eftersom vi varit på dop idag passar det väl bra med en bild ifrån Sebastians =D
 
 
Jag älskar dig så otroligt mycket,mitt lilla charmtroll <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: