Dags att prova något nytt :)

Hej hej :D
 
Dagens besök på BVC gick sisådär...Lillkillen hade bara gått upp cirka 400 gram på en månad. Eftersom jag redan ammar så ofta och i princip inte kan få in några fler mål under en dag ska vi prova med att ge honom lite modersmjölksersättning. Det ska bli intressant att se hur han reagerar på att få flaska. Jag tror inte att det kommer bli några bekymmer - han är så duktig så <3
 
Efter besöket fick Sebastian lite mat innan jag bäddade ner honom i vagnen och gick till Coop för att köpa ersättning. Sedan tog vi en liten promenad innan vi åkte därifrån. Eftersom klockan inte var så mycket stannade jag vid sjön för att läsa lite i en gratistidning,som jag tog med från BVC :)
Vi hann även hämta pellets innan det var dags att hämta storasyster.
 
Nu har vi ätit mellanmål och vilar framför teven,som vi alltid gör efter dagis =D
När Kent kommer hem blir det familjemys <3 Vi kommer ha fullt upp några dagar och sedan åker ju jag och barnen iväg 5 dagar så vi får passa medan vi hinner :)
 
Titta vilken fin body Mickan hade köpt åt Sebastian - tack igen :)
Han fick fler,men det går inte att ladda upp bilderna så jag visar er resten någon annan dag.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: