Påskdagen :)

God morgon =)
 
Jag och Sebastian är själva här hemma. 
Storasyster sov över hos sina gudföräldrar och pappa är iväg för att jaga en sväng :)
Sebastian har nyss somnat om efter att ha varit vaken en liten stund för att äta. Jag ska ligga kvar i sängen och vila tills han vaknar. 
 

Vi hade en mysig påskafton =D
Vi åt massa gott och umgicks med trevligt folk - då kan det ju inte bli annat än bra :) Förutom de,som var bjudna från början,kom även Linn,Anders och Maria förbi en sväng :)
 
När Patricia hade busat färdigt hos mormor skjutsade Kent hem henne till Anders och Maria,som hade åkt då. Sedan kom han och hämtade mig och Sebastian =D
 
Påvägen hem stannade vi till hos Monica en sväng :) 
När vi kom hem blev det soffmys en stund innan jag tog en tidig kväll :D
 
Idag ska vi fira påsk med bl a Monica. Det ska bli trevligt :)
 
Hoppas ni får en trevlig fortsättning på helgen :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: