Våran jul :)

God kväll på er :) 

Hoppas ni har haft en mysig jul oavsett hur ni har firat den =D 

Själv firade jag julafton hemma med familjen och lite släktingar - precis,som jag vill ha det :) Vi åt god mat och godis bl a det,som jag och mormor bakat,tittade på Kalle Anka,fick besök av tomten som delade ut paket och hade det allmänt mysigt <3 

Eftersom vi inte har några kanaler hade farmor köpt med en julfilm med Kalle Anka,som vi kollade på istället :) 

På juldagen fick Kent och barnen besök av hans pappa med familj :) På annandagen kom två kompisar till Kent - de har varit här hela helgen! Själv jobbade jag båda dagarna. 

Igår åkte jag och barnen till Nybble för att fira jul :) Mormor och morfar var hemma hos oss på julafton,men inte de andra som kom dit igår. Det var mamma och Peder samt mina kusiner Sandra och Sofie och Sofies sambo
Mattias :D Vi träffas inte så ofta längre så det var trevligt =) 

Barnen är helnöjda efter allt firande - de har ju fått så mycket fint :D Patricia har bl a fått olika pysselgrejor,kläder och skridskor =) Sebastian fick bl a kläder,verktyg och lego. 

Det är nog ingen,som har missat att Patricia haft dåligt med strumpor för hon fick 17 par ;) Nu behöver vi inte oroa oss för att hon ska frysa om fötterna ;D 

Nu har vi avslutat helgen med ett bad och har myst ner oss i soffan framför lillkillens nya film "Emil" :) 

När barnen somnat ska jag ta ut hundarna och ringa och höra med Kent vart han är - han har åkt iväg en sväng. Om han inte kommer hem alldeles för sent ska vi titta på min julklapp "22 jump street" :) 

Ha det bäst så hörs vi - god fortsättning på er =D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: