En sammanfattning av veckan =)

God kväll,god kväll :)
 
Den här veckan har vi gjort mycket roligt =D Vi har bl a varit på marknad samt öppet hus på Värmlant. En av barnens dagisfröknar var där med sin häst så barnen fick sitta på hästryggen för första gången :) Sebastian ville absolut inte först,men efter att storasyster tagit mod till sig och visat att det inte var någon fara vågade han också =D
 
 
I torsdags fick barnen sitta på en hästrygg för första gången :D
 
Idag har Kent varit borta på jaktmässa - han kommer nog hem vilken minut,som helst nu <3
Jag och barnen fick sällskap av Linn i några timmar =) Hon hann knappt komma innanför dörren innan Patricia började "tjata" på henne :D
 
Det var kul att få träffa henne och tjattra lite =)
 
 
Patricia har dessutom varit med pappa ute i skogen för att jaga vildsvin =) Hon packade iordning lite festis,bullar och extrakläder i sin egna lilla jaktryggsäck <3 Hon känner sig så himla stor när hon får vara med :D
 
Nu ska jag välja en film,som jag tänkte kika på tills jag ska sova. Jag har varit vaken sedan 5 i morse,då lillebror bestämde sig för att inte sova mera,så det ska bli skönt med en god nattsömn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: