En fullspäckad onsdag :)

Hejsan hejsan :D 

Igår höll vi igång hela dagen - från det att vi gick upp på morgonen tills vi gick och lade oss =) 

Först jobbade jag och Kent medan barnen var på dagis. När jag slutade vid halv fyra åkte jag för att hämta barnen innan vi åkte vidare hemåt för att hämta Kent. Sedan stack vi iväg till Karlstad. 

Medan Kent och Patricia var på Biltema gick jag och Sebastian runt lite på Jysk och Toys'R ys för att leta efter en present till storasyster,som fyller 5 år nästa vecka. Vi hittade ingenting :/ Tjejen älskar Frost (det har nog ingen av er missat) så vi är ute efter lite grejor med det på,men Jysk hade absolut ingenting och på leksaksaffären var det också dåligt. Jag blev faktiskt riktigt förvånad för det är ju populärt! 

När vi var klara åkte hela familjen vidare till Maxi. Efter att ha mumsat i oss en varsin korv delade vi på oss igen. Medan pappa och dotter började storhandla smet mamma och son iväg till klädaffärerna :) 
Inne på H&M hittade vi en perfekt födelsedagspresent till storasyster - hon kommer bli sååå glad <3 
Dessutom fick det bli lite nytt till lillebror också =) 


Han växer så det knackar så han behöver lite nya kläder :D 

När vi hade handlat kläderna gick vi för att leta efter den andra halvan av familjen. Innan vi hittade dem plockade vi på oss en pusselbok,som egentligen också var menat,som födelsedagspresent. Eftersom barnen skött sig så bra medan vi handlat (det var inget bråk överhuvudtaget!) fick Patricia boken redan i bilen :) Sebastian fick ju kläder så det var hans "belöning" :D 

Min kära sambo hittade dessa till mig :



De är så jädra goda! Jag köpte dem ofta ett tag,men sedan försvann de helt plötsligt från varenda affär :/ Det var väl bara jag (och mamma),som gillade dem ;D Men igår spg Kent alltså dem på Maxi så jag köpte med en förpackning. Såg att se är glutenfria - vet inte om de andra jag köpt varit det så vi får se om de är lika goda :) 

När vi väl kom hem hade vi en del att göra! Det är det värsta med att handla - att allt måste in på sin plats för det är alltid lika problematiskt att få plats med allt ;D 

Vi behövde inte ligga i soffan särskilt länge innan både mamma och pappa somnade av utmattning ;) Barnen somnade en stund innan i sina sängar - även det utan problem
:D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: