Våran årliga dejt <3

Hejsan hejsan :) 

Igår,idag och fram till i morgon kväll har jag varit/är jag ledig. 

När Kent slutade jobbet igår kom han hem för att duscha och göra sig iordning sedan åkte vi först hem till Monica. Där lämnade vi barnen innan vi åkte vidare till Kristinehamn. Medan jag simmade samt fräschade till mig lite extra hämtade Kent en säng till Patricia :) Hon har fått den utav sina gudföräldrar =) 

Efteråt åkte vi till Träslottet för att gå på våran något försenade årsdejt :D Vi brukar alltid gå ut och äta den 1 januari eftersom vi blev tillsammans samt förlovade oss på det datumet. I år var ju jag och Patricia sjuka så det blev ingenting då därför tog vi det igår istället :) Det var mysigt att få umgås lite med min sambo <3 Dessutom var maten lika god,som den alltid är på Träslottet :) 

På vägen hem skulle Kent "bara" ta en sväng över skogen för att kolla efter älgspår. Det resulterade i att han  körde fast :/ Monica hämtade oss och skjutsade hem oss. Hon var snäll och följde med Kent,som tog pickupen för att dra loss Skodan med,så att jag kunde natta barnen,ta ut hundarna samt småplocka lite. Tack igen för hjälpen =D 

Trots ett något träligt slut på kvällen var vi nöjda med våran dejt <3 Vi behövde lite tid för oss själva :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: