En extra bra dag <3

Hej hej :)

Idag har jag och Sebastian lite mir och sontid tillsammans <3 

Egentligen skulle storasyster också ha varit hemma,men hennes dagisgrupp skulle till Mariebergsskogen på lite äventyr så hon fick vara med där :) Gissa om det var en lycklig tjej vi lämnade på dagis i morse? ;) 

Jag och lillebror har bl a fyllt diskmaskinen med leksakslastbilar. De har stått ute i förrådet så de behövde bli lite rena innan det går att leka med dem. Han var jätteglad när han fick hämta en efter en och lägga in dem och sedan starta maskinen :D 

Dessutom har Kent och Niklas varit i trädgården och grejat med bl a grävmaskinen så han har stått i fönstret och kollat på dem <3 

Nu har han precis mumsat i sig en chokladbar till efterrätt :) Jag har köpt hem lite olika från några sidor på nätet. Köpte några,som var extra billiga,men jag gillade dem inte! Det gjorde däremot lillebror så han fick ta en efter maten :D 

Vi ska snart göra oss iordning för att åka och hämta storasyster. Jag gissar att hon kommer vara helt överlycklig efter allt spännande de fått göra idag =) 

När vi kommer hem kommer de bli ännu gladare! Kent har nämligen tjuvkikar i brevlådan - där ligger det ett paket till Sebastian och en inbjudan till kalas till Patricia :) 

Vad roligt det är med såna här dagar då man känner att barnen (och då automatiskt även mamma) är glada och nöjda för det där lilla extra,som händer ibland <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: