Gårdagen :)

Hej hej :) 

Igår eftermiddag tog jag med mig Patricia för att storhandla. Att ha med barnen är en ren chansning då det vissa gånger går jättebra,men oftast inte tyvärr :/ Fast det går betydligt bättre när det bara är en av dem :) 

Denna gång skötte tjejen sig verkligen bra - förutom att munnen gick i ett ;D Visst är det gulligt och jag skrattade vid ett flertal tillfällen,men det kan också bli jobbigt! Fast jag föredrar absolut det framför gnäll och stön :D 
Det kommer ju en och annan go kommentar emellanåt <3 

Efter att ha handlat en överfull kundvagn ville damen ha en korv så vi tog en liten paus i caféet innan vi åkte hemåt :) 


På vägen hem svängde vi först förbi för att hämta pellets och sedan för att köpa med mat till Kent :) 

När vi kom hem sov Sebastian gott,men pappa berättade att han hade varit ledsen för att han inte fick följa med oss :( Nästa gång får det alltså bli lilleman,som följer med mamma <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: