Nyladdade batterier :)

Hej hej :) 

Vilken dag vi har haft =D 
Barnen och jag har varit lediga och har verkligen njutit av det <3 

Efter att ha gjort oss iordning åkte vi till Ingegärd och Bosse. Där bjöds vi på fika innan jag och Patricia åkte vidare hem till hennes kompis Julia och hennes mamma Maria,medan lillebror fick stanna kvar hos gammelmormor och - morfar för att mysa själv :) 

När jag hade lämnat Patricia hos kompisen åkte jag till Kristinehamn för att bli klippt av en annan Maria :D

Före:


Efter:


Jag är lika nöjd,som vanligt - tack <3 

När jag kom tillbaka till Julia åkte vi iväg alla fyra (jag,Patricia,Julia och Maria) till Leos lekland. Herregud,vad de har härjat där ;) Förutom en snabb fika lekte de non stop i 3 timmar! 
Det var absolut en hit så dit kommer vi absolut att åka fler gånger =D 


När vi kom tillbaka hem till dem tackade vi för oss och åkte för att hämta lillebror. De hade varit ute nästintill hela tiden. Han hade kört ljuslastare,grävt i sand,krattat,matat fiskarna och massa annat skoj :) 
Efter ännu en fika drog vi oss hemåt. Där höll Kent på att klippa gräset så Sebastian satt på sig sina hörselkåpor och åkte med. Under tiden lekte Patricia och jag fixade kvällsmat. Busungarna har även hunnit med att bada :) 

Nu ligger de nerbäddade i varsin säng och Kent är iväg en sväng. Jag ska krypa ner i soffan och slappa lite innan det är dags för mig att sova. 

Det har varit en härlig dag,som har laddat batterierna :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: