Egentid med sonen, shopping och inget kvar att blåsa 😊

God morgon 🌸
 
Pappan är på jobbet och Patricia på skolan så jag och Sebastian har några timmar för oss själva idag ❤️ Han har börjat dagen med att öppna sina kalendrar - en med choklad och en med lego. Nu tittar han på teven en stund så jag kikar in här under tiden 😉 Vi ska strax fixa iordning frukost. Kent och Patricia var iväg för att hämta ut ett paket ifrån Engelsons samt handla litegrann igårkväll. De köpte med massa gott bröd så vi ska nog lyckas få till en extra god frukost idag 😋 
 
I paketet låg grejor, som både Kent och jag beställt. Vi passade på när de hade rea under black weekend. Jag beställde bl a ett underställ i fleece - jag har invigt det inatt och kan konstatera att den är perfekt för mig, som lätt fryser 👌 😉 
 
Dagens första maskin med tvätt är snart klar så jag lär hinna med några till under dagen. Det är ett nödvändigt ont 😂 
 
 
Min kille är nyfriserad 😊 I lördags, när vi skulle på kalas, fick han låna min hårblås (mest på skoj).  Den var rolig minsann 😂 I söndags klippte pappan honom så nu har han inget hår kvar att blåsa, men något säger mig att han gärna vill låna blåsen ändå 😉 
Jag visar er en bild senare när han har fått på sig kläderna 😊
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: