Montering av julklapp 🎁

Hejsan 😁
 
Idag har jag monterat ihop en av Patricias julklappar - en klĂ€dstĂ€llning, som hon fick av sin mormor 😀 Det var jag, som önskat en sĂ„dan Ă„t henne och jag tror att hon blev vĂ€ldigt nöjd 😊
 
Jag tog fram galgar sedan fick hon hÀnga pÄ det hon tyckte blev bra. Resultatet ser ut sÄhÀr:
 
 
Det Ă€r smidigt att hon nu har alla klĂ€der till dockorna och utklĂ€dningsgrejorna samlat pĂ„ samma stĂ€lle 😁
 
Jag och Sebastian tog en kort svĂ€ng bort till gĂ„rden för att lĂ€mna Kents matlĂ„da. Det Ă€r ju bra att ha med sig vatten dĂ„ 😉
 
 
 
Patricia ville inte följa med sĂ„ hon fick vara ensam hemma under den korta stunden. NĂ€r vi kom tillbaka fick hundarna mat och vatten innan jag stĂ€dade Ă„t dem sĂ„ nu har de det fint igen đŸ¶ 🐕
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: