Ett litet tips från mig :D

Hej hej :) 

Jag brukar inte köpa särskilt mycket kläder till mig själv och speciellt inte på nätet! Nu har jag dock hittat en sida,som jag gillar väldigt mycket. De har många plagg i one size,vilket är kanon för mig eftersom jag stävar efter att gå ner en hel del. Även fast kläderna passar nu så ska det bli kul att se hur de sitter om (när?) jag lyckas nå mitt mål :D 


Den är jackan passade jag på att köpa på rea för 499 kronor (om du blir sugen så finns den kvar i några storlekar!) Jag använder den nästintill dagligen och den är så skön =) Den är dock inte one size,men jag tror ändå att den kommer sitta bra när jag gått ner. 


Även den här tröjan köpte jag på rea (den finns också kvar) och den är så fin :) 

Jag tror att jag måste sluta gilla deras faceboooksida för jag ser alltid något jag vill ha ;D Just nu står dessa på min önskelista:




Jag vet dock att ekonomin inte tillåter någon mer beställning just nu,men drömma går ju alltid :) Sedan tänkte jag vara snäll och tipsa er om den här sidan då deras utbud har väldigt stor variation. Det finns nog något för alla smaker :D Gå in och kika på www.fannymichel.se vet ja :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: