Trevligt besök väntas <3

God förmiddag ;) 

Igår kväll tog jag med mig dottern till Kristinehamn för att handla. Det ekade nästintill tomt i kylskåpet och lite andra förråd behövdes också fyllas på :D 
Vi avslutade med att äta en varsin korv plus att Patricia fick en glass av barnklubben. Det är trevligt tycker jag att barnen får välja mellan några olika saker varje gång de är med för att handla. Jag brukar använda det,som lite mutning för att de ska sköta sig ;) Det har faktiskt hänt att de inte har fått välja någonting! 

Patricia fick även köpa en sak för hennes egna pengar,som hon fick när hon sålde jultidningar. Hon valde en trollerilåda så när hon kommer hem från förskoleklass har hon lovat att hon ska trolla för oss <3 

Jag och lillebror har nyss ätit frukost framför teven. Nu ska vi sätta igång med dagen. Vi ska bl a göra chokladkräm till havreflarnen,som jag bakade igår. Sedan ska jag göra en god hallonpaj =) Jag tänkte även hinna plocka rätt lite samt hänga tvätt innan vi får besök utav Linn,Pontus och Alvin <3 


<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: