Skolavslutning,fotbollsskola samt kalas gånger 2 😃

God förmiddag 😃
 
I fredags var det dags för Patricias första skolavslutning i kyrkan 🌺
Förutom mamma och lillebror kom även mormor och gammelmormor,som hade med sig morbror Joakim ❤️ 
 
 
 
Alla barnen sjöng så fint 💕 
 
Nu har lilldamen med andra ord sommarlov 🏖
Hon började lovet med att gå på fotbollsskola i helgen ⚽️ Det var några timmar på lördagen och några på söndagen. Första dagen åkte hela familjen dit för att kolla på en stund. Hon verkade tycka att det var roligt 😃
 
Eftersom Monica var med och fixade i kiosken båda dagarna fick Patricia sova över hos henne 😃 
 
I söndags lämnade jag Sebastian på kalas innan jag åkte till jobbet 🎈Eftersom det var i närheten tog vi en liten promenad dit 👍 Kalaset hade vattentema så barnen sprang omkring med pistoler samt vattenballonger och sköt/kastade på varandra 🔫 Jag var med i ungefär en timme innan jag hick hemåt för att sedan åka till jobbet. 
Monica hämtade Sebastian på kalaset samt lämnade Patricia med Thea och familjen. Hon åkte nämligen med dem till ett annat kalas,som var på Leos lekland 🎈🎈
Det var skönt att det gick att få ihop allting eftersom jag jobbade och Kent skulle bort 😃
 
Igår var fritids stängt så då var Patricia med Ingegärd och Bosse medan lillebror var på förskolan ❤️ När jag hade slutat jobbet samt hämtat Sebastian åkte vi för att umgås lite med dem vi med. Jag och Ingegärd började med att dricka kaffe,som fick min extrema huvudvärk att försvinna 👍👍 Under tiden badade barnen med Bosse 👙 Patricia hade redan hunnit bada i flera timmar 😃 Tillslut hoppade även jag i bassängen - det var inga fel alls 🏊🏻‍♀️ När Kent hade slutat jobbet kom även han för att svalka sig litegrann  🏊🏻
Vi hann även få i oss kvällsmat innan vi åkte hemåt med två minst sagt trötta barn 😴 Sebastian somnade i bilen och Patricia gick och lade sig helt självmant en timme innan sovdags 😜 
 
Det har varit en minst sagt fullspäckad vecka! Därför ska det bli skönt att vara lediga och bara vara hemma idag ❤️ Vi ska städa och greja lite i våran egen takt under dagen. Det vi orkar,det blir gjort resten för vi ta någon annan dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: