Ingen rast,ingen ro 😋

Hej hej đŸ˜ƒ 

Söndag = vilodag? Nja,inte hĂ€r i alla fall 😜 

Medan barnen leker för fullt (Ă€ven nĂ„gra brĂ„k har de hunnit med!) har jag passat pĂ„ att stĂ€da lite. Andra maskinen med tvĂ€tt Ă€r startad och jag ska snart vika samt lĂ€gga in de torra klĂ€derna i garderoberna. Jag tog bara en liten paus sĂ„hĂ€r efter maten 👍 

Vi har Ă€ven hunnit med en fika tillsammans med Monica och Maja,som kom hit en svĂ€ng 😃 

Jag ska fortsĂ€tta greja lite sĂ„ jag kan slĂ„ mig ner i fĂ„töljen med gott samvete senare 😉 Det Ă€r konstigt det dĂ€r - jag kommer inte ihĂ„g att jag stökar ner,Ă€ndĂ„ Ă€r det nĂ€stintill alltid stökigt?! 😋 


Sebastian saknar pappa sĂ„ han har lĂ„nat hans tröja under helgen 💞 


❀❀❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: