Sömnbrist deluxe 😴

God morgon 😃 

I natt har jag och Sebastian sovit ute i husvagnen. Det var delvis för att lillebror ville de och sedan för att vi även skulle få en chans att få sovmorgon. Istället för att vara sådär mysigt,som jag tänkt mig var det bara jobbigt! 😔 

För det första hade lillebror väldigt svårt att somna igår. Efter mycket om och men somnade han vid halv elva inne i soffan! Då hade vi varit i husvagnen innan för att han skulle somna där direkt,men därinne var det het som i en bastu så det gick inte,vilket jag inte tyckte var särkilt konstigt. 


Under natten har han lekt propeller så han har både slagit och sparkat på mamma. Dessutom har det varit alldeles för varmt trots att jag stängde av värmen igår kväll plus att dörren stod öppen länge..Jag har inte fått särskilt många timmars sömn,men lillebror verkar nöjd i alla fall och det är ju inte fy skam ❤️ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: