Man får ställa upp för varandra ❤️

God morgon 🌼
 
Igår vaknade Patricia med lite ont i halsen plus att hon kände sig varm så hon fick vara hemma från skolan. Halsen blev dock bra väldigt fort för oj, vad hon tjattrade på 😂 Hon höll sig ändå rätt lugn för övrigt. Eftersom hon inte hade någon feber eller verkade må dåligt på något annat vis under gårdagen fick det bli skolan för henne idag igen. Jag antar att även barnen kan känna sig lite ur form ibland och då kan de behöva en paus, som hon ju fick igår ❤️ 
 
Under förmiddagen fick jag ett samtal ifrån en kompis som undrade om jag ville komma och göra henne lite sällskap. Hon mådde nämligen inte helt bra så hennes sambo, som var på jobbet ville inte hon skulle behöva vara ensam. Eftersom Patricia kryat på sig redan då bestämde jag att det var okej att åka iväg. Vi började med att äta lunch på en pizzeria innan vi åkte hem till kompisen. Barnen roade sig med att måla och spela spel medan vi vuxna drack kaffe och bara pratade. Det kändes skönt att kunna göra henne sällskap för jag tror att det kändes bra för henne att ha någon där efter en jobbig förmiddag ❤️ 
 
När jag och barnen kom hem till oss igen började de leka på sina rum så jag passade på att hänga tvätt samt titta på teven en stund 😀 Sedan spelade vi memory - barnen spelade tillsammans och vann över mamma med hästlängder 😂 När det var dags för nästa spel hade pappan, som grejat litegrann ute i slaktboden efter jobbet, kommit in så då fick han han också vara med 😀 Efter att ha mumsat i oss kvällsmat bäddade vi ner oss alla fyra i soffan en stund innan barnen skulle sova. Lagom till dess kom Henrik så gubbarna drack kaffe medan jag fortsatte njuta av soffläget ☕🛋️
 
Jag och Sebastian har precis ätit frukost så jag ska hoppa in i duschen innan det ska grejas litegrann innan vi ska iväg till förskolan/jobbet 😀 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: