Träffat gammelmormor och - morfar samt mormor 💞

Hej hej 👋 
 
Jag och Sebastian hann med lite bus och mys,packning inför helgen samt en dusch för min del här hemma innan vi åkte för att hämta Patricia på skolan 📙 
 
När vi kom till mormor och morfar var även mamma där 😀 Mormor hade gjort sin goda lasagne, som vi mumsade i oss. Patricia åt tre (förvisso små) portioner trots att hon redan ätit lunch i skolan så den fick helt klart godkänt 😜 
Efter maten åkte vi tjejer till Svedrins i Rudskoga medan grabbarna stannade kvar. Vi fick tag i det vi ville ha så vi kunde åka nöjda ifrån affären 👍
 
Efter fikat åkte mamma hem till sig för att försöka sova innan hon skulle iväg för att jobba i natt. Jag och barnen stannade dock kvar några timmar till. Vi hjälptes bl a åt att slå in några paket samt åt kvällsmat. Sedan kände jag att det var dags att åka hem för barnen började bli trötta. Det märks väldigt väl på dem när energin börjar ta slut för då blir det bara bråk, gnäll osv. Mycket riktigt - båda två somnade i bilen. Som tur är har de inga problem att somna om när vi kommit hem och gjort oss iordning 😊
 
Innan de somnade lånade de min telefon och tog bl a en selfie 🤳 
 
Nu sover de gott i varsin säng medan mamma och pappa latar sig framför teven en stund  💞 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: