Vi har haft en mysig onsdag 💗

God kväll ☃️
 
Under eftermiddagen började barnen städa sina rum medan jag bl a grejade med tvätt samt såg till att jag och Kent fick det julmysigt i vårat sovrum 🎅 Jag hittade dock inga häftstift så omtagen till gardinerna får vänta tills jag hittat dem.. 
 
 
 
Barnen fick lite julsaker de också 😀 De ska få upp gardiner och dukar sedan ska jag visa er hur mysigt de fått det 💗 
 
Efter att ha mumsat i oss korv med bröd spelade vi lite spel. Jag och Patricia passade på att försöka lära lillebror bokstäver 🔤 
 
 
Axel kom förbi en sväng för att greja med sin fyrhjuling. Han fick en kopp kaffe och en pepparkaka (nu är de vi bakade hos farmor för några veckor sedan slut) innan han åkte igen. Jag måste se till att baka någon dag så det finns något gott att bjuda på nästa gång vi får fikabesök ☕ 
 
Nu sover barnen och Kent är på vipkväll på Jaktia så jag njuter av lugnet en stund. Jag ska bädda ner mig här i soffan. Det finns några program jag vill se så jag hoppas att jag orkar hålla mig vaken några timmar till 😉 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: