Ett brandombud med svaga nerver 😰

God kväll🌛
 
Ja, jösses! Igår skulle ni ha sett mig - då hade ni fått er ett gott skratt 😂 De provade brandlarmet på jobbet, vilket vi hade blivit förvarnade om. Jag hade gått igenom korridoren för att stänga dörrarna till alla rum för att ingen skulle bli rädd när de smällde igen (de åker igen automatiskt vid brandlarm). Trots att jag alltså visste att larmet skulle gå höll jag på att hoppa ur skorna när det väl satt igång 😂 Jösses, vilket högt ljud! Jag var glad för att jag inte bar på något för då hade jag garanterat kastat iväg det! Jag blev så jädra rädd när det började tjuta så mina kollegor skrattade rätt gött åt mig 😂 Det gjorde jag själv också 😉 Som tur var var det ingen av gamlingarna, som blev rädda 💗 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: