Inte riktigt nöjd 😉

God kväll 🌃 
 
Sebastian var i ärlighetens namn inte jätteförtjust i att följa med sin mamma till affären idag, men det gick ändå ganska bra 😉 Vi fick handlat det vi skulle ha till kalaset plus lite annat att fylla förråden med! 
 
Vi köpte bland annat baguetter (tog en sväng till Wästgötabagarn), som lillebror ville ha till lunch så så fick det bli. Han hade falukorv, som pålägg-mums 😋 Till mig själv gjorde jag en räksallad - det var inte heller helt fel 😀 
 
 
Under kvällen har först Magnus följt av Morgan och sist Monica varit här och ätit tårta 🎂 Jag köpte med en schwardzwaldtårta ifall det skulle komma någon för att fira även idag,vilken tur för dem va❓ 
 
Nu ska jag försöka sova - god natt på er 😴 


Kommentarer
Postat av: Linda

Mums!

Svar: Sv: Mmmm 😜
Jenny

2017-10-06 @ 10:17:51
URL: http://sweetkay.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: