Shopping till barnen 😍

Hej hej 👋 
 
HĂ€romdan var jag igĂ„ng med mitt shoppande igen 😂 Sebastian behöver dock klĂ€der eftersom han vuxit ur nĂ€stintill allt han har (förutom allt nytt jag köpt den senaste tiden). Visst har jag shoppat en hel del, men det blir ju mest ett plagg hĂ€r och ett plagg dĂ€r, vilket faktiskt inte rĂ€cker sĂ€rskilt lĂ„ngt sĂ„ han behöver Ă€nnu mera pĂ„fyllning i garderoben sĂ„ det Ă€r ju tur att mamma Ă€r shoppingsugen 😉 
 
Jag bestĂ€llde detta Ă„t honom. Han Ă€lskar dinosaurier sĂ„ dessa plagg blir kanonbra 👌 Jag gillade fĂ€rgen pĂ„ tröjan och han behövde en ny skjorta sĂ„ Ă€ven den klickade jag hem 😀 Jag köpte Ă€ven en tröja till, men den har sĂ„lt slut sĂ„ den kunde jag inte fĂ„ nĂ„gon bild pĂ„ - jag visar den nĂ€r den kommit istĂ€llet.. 
 
Jag köpte Ă€ven nĂ„gra saker till storasyster, som hon kommer fĂ„ i julklapp 🎁 KlĂ€nningen var hon med och valde sjĂ€lv, men jag sa till henne att jag bara skulle bestĂ€lla den ifall jag skulle ha nĂ„gonting annat dĂ€rifrĂ„n, vilket hon ju inte vet att jag skulle sĂ„ den blir Ă€ndĂ„ en överraskning 😉
 
 
Jag tyckte att de hĂ€r byxorna var sĂ„Ă„Ă„ fina dĂ€rför fick de ocksĂ„ slinka med 😉
 
 
Jag shoppar nĂ€stan alltid pĂ„ rea eftersom jag Ă€lskar att fynda 😀 Jag tĂ€nkte ta en svĂ€ng till Bergvik samt lager157 nĂ„gon dag dĂ„ de alltid har massa fint till bra priser i butiken 😀 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: