Barnen är hemma igen 💜💜💜

God kväll ☁️
 
Idag somnade jag gott när jag kom hem från jobbet 😉 Jag vaknade runt halv två av barnröster samt en glad tjej, som kom upp för att tala om att de kommit hem från mormor 💜 Vi tog en fika innan mamma åkte hemåt och jag tog med mig barnen till Molkom för deras första gympalektioner! Tyvärr har Sigrid haft feber under helgen så hon kunde inte följa med...
Vi möttes upp hos Katrin och familjen först så medan jag, Sebastian, Katrin och Stina åkte till gympahallen stannade Patricia kvar hos Martin och Sigrid. Det var meningen att vi bara skulle ha lämnat barnen, men Sebastian ville absolut inte att jag skulle gå därifrån. Det räckte med att jag råkade ta ett steg tillbaka så grät han så jag stannade såklart kvar 💜 Katrin fick skjuts hem av någon annan förälder, som hon kände. Hon tog med Patricia när hon kom för att hämta Stina 😀 
Eftersom hon inte kände någon ville Patricia att jag skulle stanna först, men det gick över så jag och Sebastian följde med hem till Katrin och dem en sväng igen. Vi hann med en fika innan det var dags för mig och lillebror att hämta storasyster ☺️ 
 
Nu är vi hemma en sväng innan jag ska till jobbet igen! Kent är på möte med jaktlaget så barnen ska vara med Ulrika tills han kommer hem. 
Barnen har duschat och vi har ätit kvällsmat så nu får det bli lite vila i soffan innan det blir full rulle igen 😉
 
 
💜💜💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: