Klätterapan och effektiva 🦍 👍

God morgon 🍁🍂
 
Vi hade några mysiga timmar hos Mats med familj igårkväll 💖 Barnen lekte för fullt och vi åt både goda smörgåsar och chokladpudding med grädde 😋
 
Sebastian visade vad han har lärt sig 😉 Han kan klättra hela vägen upp, men det fick jag ingen bild på tyvärr ☺️
 
 
 Idag gick jag upp med Patricia för att hjälpa henne att göra sig iordning för skolan 📚 ✏️ Lillebror kom ner efter en stund så vi gick ut alla tre för att vänta på bussen 🚐 
 
Sedan dess har Sebastian hjälpt mig att hämta all disk, som stod i vardagsrummet, samt vattnat blommorna. Jag har plockat ur och i diskmaskinen för att starta den igen. Det fanns massa disk ifrån slaktboden så det blev fort fullt igen! 
Jag har vickt och lagt in tvätt samt startat en tvättmaskin. Dessutom har jag hunnit duscha och frukosten ligger i magen - är det detta man kallar effektiv? 😉 
 


Kommentarer
Postat av: Emma - mode - mamma

ha en toppen måndag

kram kram

Svar: Tack, detsamma 😀 Kram
Jenny

2017-09-18 @ 09:14:33
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Linda Wallner

Riktigt effektivt! Bra jobbat!

Svar: Det gäller att passa på när energin finns ☺️ tack ☺️
Jenny

2017-09-18 @ 09:16:43
URL: http://lindawallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: