Konstigt 😂

Hej hej 👋
 
Idag Ă€r jag och Sebastian lediga ifrĂ„n jobbet/förskolan 😀 Vi har bland annat fikat hos farmor - utan farmor 😂 
 
Det var bestÀmt att det skulle komma nÄgon tekniker för att kolla pÄ Monicas parabol, som strular, under förmiddagen. NÀr jag och Sebastian hade lÀmnat maten till Kent Äkte vi hem till Monica, som fortfarande inte hade hört nÄgot ifrÄn teknikern trots att han sagt att han skulle dyka upp mellan klockan 10-12. Han skulle ringa nÀr han var pÄvÀg. Eftersom Monica inte hade hört nÄgot ringde hon sjÀlv upp för att kolla vart han var. DÄ visade det sig att besöket blivit instÀllt! Jag tycker det Àr minst sagt oproffsigt att inte höra av sig till sina kunder om man bokat besök, som av nÄgon anledning inte kan bli av! 
 
Eftersom jag och Sebastian precis hunnit fram till Monicas hus fick vi gĂ„ in för att stĂ€nga av teven, som hon hade lĂ„tit vara pĂ„. Dessutom hade hon fixat fika Ă„t oss sĂ„ det fick bli nĂ„gra bullar och ballerina innan vi Ă„kte hemĂ„t igen ☕ Det kĂ€ndes konstigt att fika ensamna hemma hos svĂ€rmor/farmor, men det var gott 😋 
 
 NĂ€r vi kom hem igen sprang Sebastian upp pĂ„ sitt rum för att leka sĂ„ jag passade pĂ„ att titta pĂ„ teven en stund 😀 Efter en stund kom Patricia hem ifrĂ„n skolan 📚 ✏ 
Vi har nyss Ă€tit lunch och ska snart göra oss iordning för att Ă„ka till farmors jobb. Vi ska dock stanna till pĂ„ förskolan för att hĂ€mta Tyra först â˜ș Barnen ska följa med farmor pĂ„ cirkus đŸ€č‍♂ Det blir skoj för dem alla 💗 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: