Lite ledigt 💕

God morgon 
 
Sebastian och jag har några lediga dagar nu 😊 Patricia går i skolan idag sedan blir hon ledig tillochmed onsdag eftersom det är Valborg. Det blir mysigt att få några hela dagar med båda barnen 💗 Jag är sliten efter allt bråk den senaste tiden, men jag tror att lite ledigt kan göra susen 💕
 
När Patricia och Emilia slutar skolan ska vi åka för att hämta dem och sedan åka vidare hem till Anna och Tyra 😊 Det blir kul att umgås litegrann - och bra för barnen att få leka av sig 😂 
 
Igår kväll nattade jag barnen när jag kom hem från jobbet 💗 Fast först provsmakade vi lite godis, som jag köpt med till helgmyset 😉 
 
Patricia fick en fin lavalampa i födelsedagspresent av en kompis. Den lyser så fint 🙂 
 
 
När barnen var nattade tittade jag på sista delen av "The hunger games", som var på teven. Jag har sett de andra delarna så jag ville såklart se hur allt slutade. Jag gillar egentligen inte den typen av film, men av någon anledning tycker jag att dessa är bra ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: