Valborgslunch = pannkakor 🥞

Hej hej 👋
 
Hoppas du har en trevlig valborg 🔥 
 
Eftersom jag jobbade i onsdags istället för fredag blev jag ledig fyra dagar, vilket inte har varit helt fel 😀 Kent däremot jobbar idag, men vi kanske hittar på något när han slutar. 
 
Medan jag grejade med disk, tvätt, gjorde pannkakor och småplockade litegrann fick barnen i uppdrag att städa vardagsrummet. Det blev gnäll särskilt ifrån storasyster, men städat blev det tillslut 😉 Sebastian torkade även av lådorna i köket medan Patricia plockade ur kökssoffan för att få ordning i den. Nu ligger alla spel sorterade och paketen vi köpte på Ullared fick plats i andra delen = perfekt 👌 
 
Efter att ha kommit tillbaka från en liten promenad bort till gården för att lämna matlåda till Kent gav jag hundarna mat innan vi gick in igen. Jag gjorde fler pannkakor då Patricia, som först ville ha schnitzel istället hade ångrat sig. Nu har vi ätit och barnen leker för fullt så jag passar på att sträcka ut mig på soffan en liten stund 😊😴
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: