Gillar fritids 👍👌â˜ș

Hej hej 👋
 
Sebastian började fritids förra veckan. Det har fungerat hur bra, som helst â˜ș Han sĂ€ger sjĂ€lv att det Ă€r kul att vara dĂ€r. 
NĂ€sta vecka Ă€r det Ă€ven dags för honom att börja förskoleklass. Han lĂ€ngtar mest till att Ă€ntligen fĂ„ Ă„ka buss tillsammans med storasyster 💞 
NĂ€r vi var i Tyskland köpte vi en matlĂ„da och vattenflaska för att han skulle fĂ„ nĂ„got nytt tills dess. Vattenflaskan har jag dock redan hunnit krympa i diskmaskinen 😂 Jag ska erkĂ€nna att det inte Ă€r första gĂ„ngen jag gör den missen. Att jag aldrig lĂ€r mig 😉 
 
 
Det vĂ€rmer i hjĂ€rtat att se honom sĂ„ nöjd, som han varit bĂ„de nĂ€r jag lĂ€mnat och hĂ€mtat honom 💗 
Jag blir Ă€ven sĂ„ glad nĂ€r storasyster gör sitt bĂ€sta för att visa och lĂ€ra honom allt â˜șïžđŸ’•Â 
 
 
Det Ă„terstĂ„r att se om det Ă€r lika kul att börja förskoleklass 😀 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: