Överraskning 🎉

God kväll 💐
 
I morse vaknade både jag och barnen tidigt (utav pappans väckarklocka). Jag kände direkt att jag ville hitta på något annat än att bara stanna hemma hela dagen. Jag skrev till mamma för att höra om hon visste om mormor och morfar skulle vara hemma. Det skulle de så efter att ha vi ätit frukost, gjort oss iordning samt pratat lite med pappan, som var på jobbet åkte vi till Nybble. Vi åkte hem till mamma för att sedan ta en promenad till mormor och morfar. De satt ute och blev glatt överraskade när vi dök upp 💖 
 
 
Vi hann få både fika och lunch innan vi gick hem till mamma igen. Efter en stund tog vi en sväng till Gullspång för att handla lite fredagsmys. Mamma köpte med fika, som vi mumsade i oss av innan jag tog med mig barnen hemåt. 
 
Det har varit en mysig dag, men jag är så trött 😴 Det märks på barnen att de behöver få vara ifrån varandra litegrann. De smårestas med varandra nästintill hela tiden, vilket gör mig galen.. Det tar på energin att hela tiden behöva tjata på dem! 😢 Jag tror att det är bra för oss alla att skolan börjar nästa vecka.. Det har varit jättemysigt att få umgås ordentligt med barnen under sommaren, men nu börjar vi längta efter den vanliga vardagen 😉
 
Vi får dock en paus redan i helgen eftersom jag jobbar. Patricia ska dessutom åka till en kompis imorgon. Jag ska skjutsa dit henne när jag åker till jobbet sedan ska hon sova över så jag hämtar henne när jag slutar på söndag 😀 Det blir skoj för henne ☺️
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: