Huset fullt 💕

God morgon 👋
 
I natt har bĂ„de Emilia och Tyra sovit över hos oss 💗
Det började med att vi bestĂ€mde att Emilia skulle vara hos oss istĂ€llet för hos Monica för att hon skulle slippa följa med henne till jobbet pĂ„ morgonen. Sedan kom jag pĂ„ att det vore kul för de "smĂ„" att fĂ„ leka idag sĂ„ dĂ€rför fick Tyra ocksĂ„ sova över 😀
 
De stora tjejerna har Ă„kt till skolan och de smĂ„ barnen bygger puzzel/tittar pĂ„ teven just nu â˜ș
 
Jag ska strax fixa frukost Ă„t oss sedan fĂ„r det nog bli lite sofflĂ€ge innan det Ă€r dags för mig att börja stĂ€da. Det har inte prioriterats alls den senaste tiden sĂ„ nu ser det rent ut sagt för jĂ€vligt ut överallt sĂ„ idag fĂ„r det bli ett ryck! Vi fĂ„r besök nĂ€rmare lunchen sen och fĂ„ vill jag ha lite ordning â˜ș DĂ€rför kĂ€nns det extra skönt att Tyra Ă€r hĂ€r - dĂ„ slipper jag ha dĂ„ligt samvete för Sebastians del 😀
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: