Vi har byggt en pizzeria/Lillebrors nya glasögon 🍕 👓

God kväll 😴
 
I torsdags var jag och Patricia till Karlstad med Monica och Maja. Vi åkte bland annat till "Toys r'us" eftersom Patricia hade ett presentkort där, som hon längtade efter att köpa något för 😜 Efter mycket velande hit och dit valde hon ett set med lego, som hon och jag tillsammans med lite hjälp av lillebror, byggde ihop igår 😀 Hon ökade därmed på sin samling av Lego friends med en pizzeria 🍕 Eftersom hon har pengar kvar på sina presentkort misstänker jag att det kan bli fler set framöver 😉
 
Idag blev det en tidig morgon för hela familjen eftersom även jag och Sebastian skulle iväg på morgonen. Efter tre dagar ledigt var det dags för jobb/förskolan igen. Sebastian fick åka dit nyfriserad då pappa hjälpte honom att bli av med lite hår igår kväll 😊
 
 
Efter ett arbetspass hämtade jag barnen innan vi åkte tillbaka mot Kristinehamn för ett besök på synoptik. Det var äntligen dags att hämta Sebastians nya glasögon 👓 Han blev så glad när jag talade om att vi skulle dit så det var inga problem alls att få med honom hem 😘 
 
 
 
Hans storasyster däremot har haft riktiga humörsvängningar under eftermiddagen/kvällen 😢 Lägg då till en trött mamma så får vi en kombination, som inte fungerar så bra. Därmed hoppade vi över den inplanerade handlingen - det får bli någon annan dag helt enkelt... Man kan inte alltid vara på topp.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: