Backåkning 😂

Hejsan 😁
 
Nu har det gått ytterligare några dagar på semestern. Kent jobbar dock så det är jag och barnen, som är lediga. Vi har mest hållt oss hemma för att ta det lugnt, plocka rätt, tvätta, diska osv. 
Igår hälsade vi på Ingegärd och Bosse en sväng ☺️ Maja och Tony, som lånade Monicas bil till Danmark hade lämnat den där sent i söndags. Vi skjutsade dit Monica för att hon skulle få hämta bilen. Vi hann med en fika också innan vi åkte hemåt ☕ 
 
Idag har barnen lekt litegrann med våran nya granne, som kom över när han hörde att de var ute. Han var lika gammal, som Patricia så det kanske blir en rolig lekkompis 😀
Vi har även haft besök av mormor, morfar och mamma. De kom förbi en sväng efter att ha varit till sjukhuset med mormor, som skulle på en undersökning. De fick kaffe och fika innan de åkte vidare hemåt ☕
 
Medan vi vuxna pratade letade Sebastian fram några gamla skidor ifrån förrådet. De har både han och storasyster roat sig med ett tag under eftermiddagen 😂 Vi skattade gott åt dem 😂
 
 
Just nu är barnen iväg för att bada med Mats och Tyra så jag passar på att vila mig en stund 😴 Kent kom precis hem från jobbet, men han ska strax åka iväg på ett möte så han blir inte långvarig. Det gör mig dock inget att få lite egentid 😘 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: