Minnen ifrån fotbollsskolan ⚽ 😊

Hej hej 👋
 
Medan Kent jobbar har jag och barnen ägnat dagen åt att städa. Både Patricia och Sebastian visade starkt sitt missnöje när jag talade om att de skulle få städa sina rum idag! Trots protesterna fick de ta tag i det medan jag plockat och grejat i tvättstugan och köket. När de insåg att jag inte skulle ge med mig började de faktiskt greja = 1-0 till mamma 😉 Det är dock inte klart, men de har i alla fall börjat 👍👌
 
Vi åt lunch ute på altanen innan vi gick in för att ta oss en välförtjänt vila ☺️ 
 
Dagens post innehöll bland annat ett bildpaket ifrån fotbollsskolan ☺️ 
 
 
Jag visste inte ens att de tagit bilder så det kom, som en glad överraskning 💗 Det var med ett gruppfoto också ☺️ Dessutom var det två bilder ifrån svenska landslaget - ett på damerna och ett på herrarna ☺️ 

 Kul med lite minnen 💞 
 
 
💞💞💞
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: