Roligt för både stora och små 😀

God kväll 🌼
 
Efter en relativt lugn dag hemma tog Kent och jag med oss Tyra och Sebastian hem till Ingegärd och Bosse under eftermiddagen/kvällen 🙂 Alla hoppade glatt i poolen förutom jag själv, som inte kan bada för tillfället.
 Jag tycker dock det är minst lika kul att titta på när de andra busar, som när jag själv kan vara med. Sebastian blev så stolt över sig själv när han insåg att han kan simma utan varken puffar eller annat 💗 Att se hans glädje när han hoppade i poolen och sedan simmade, som ingenting värmde i hjärtat ❤️ 
 
Till kvällsmat fick det bli pizza (denna gången ifrån Kroppkärrs pizzeria). Det var gott idag med 😋 
 
Nu är Tyra hemma hos pappa Mats igen och Patricia har kommit hem hit 💗 Barnen somnade gott för ett tag sen medan Kent är iväg för att greja litegrann. Själv ska jag försöka sova 😴 Vi ska ju orka med en dag imorgon också 😉 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: