Altan och Borgvik 😀

Hej hej 💐
 
Idag började vi dagen med att dricka kaffe med Monica och Lars ☕ Efter det började karlarna snickra medan jag och Monica Ă„kte till Karlstad för att handla mera virke dĂ„ det de hĂ€mtade igĂ„r tyvĂ€rr inte rĂ€ckte.. NĂ€r vi kom tillbaka hade barnen börjat stĂ€da â˜ș Det var hĂ€rligt att höra ljudet utav dammsugaren utan att sjĂ€lv behöva köra omkring pĂ„ den 😉
 
Barnen fick följa med farmor för att bada medan jag hoppade in för att hjĂ€lpa Kent och Lars sĂ„ gott jag kunde. Jag Ă€r ju inte sĂ€rskilt duktig pĂ„ detta med att snickra, men jag gör mitt bĂ€sta 🔹 
 
NĂ€r klockan var tre slutade vi snickra för dagen eftersom vi hade andra planer. Först följde jag med Kent till ladugĂ„rden för att hjĂ€lpa honom dĂ€r. Sedan fick det bli en gemensam snabbdusch innan vi hĂ€mtade barnen för att Ă„ka till Borgvik. DĂ€r mötte vi upp Nicklas, Ulrika, Tim och Calle för att Ă€ta god mat 😋 
Jag tog tyvĂ€rr ingen bild pĂ„ den, men jag fotograferade omgivningen och efterrĂ€tten 😉 
 
HĂ€r ser du sjĂ€lva restaurangen, som var jĂ€ttefin 😀
 
 
Jag och barnen tog en liten svĂ€ng för att kolla runt litegrann. Massa vatten, gamla saker osv â˜ș 
 
Alla barnen valde glass till efterrĂ€tt medan vi vuxna valde annat till kaffet ☕ 
 
 
Det var ett vĂ€ldigt mysigt stĂ€lle, som vi kommer att Ă„ka till igen 😀 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: