Ännu mera lek och skoj 💗

God morgon ⛄
 
Igår spenderade vi dagen hos Kents pappa och hans familj i Hagfors ☺️ Barnen lekte för fullt, vilket var väldigt kul att se 💗
När Sebastian och Daniel lekte poliser och försökte gripa Patricia kom lilla David till undsättning. "Var inte rädd, jag är här" sa han medan han satte sig i hennes knä och kramade om henne 💕 Gullungar 💞 
 
Sebastian ville att vi skulle stanna en stund längre istället för att åka på hans gympa, vilket vi såklart gjorde 😁 Patricia däremot ville gå på sin gympa så medan hon härjade en stund satt resten av familjen på läktaren 🤸‍♂️ 
 
 
När vi kom hem började barnen pyssla litegrann med en del saker, som Patricia fått i present under helgen. Hon fick mycket roligt att greja med 😊 
 
 
Såna här pennor hade jag också när jag var liten 😁 
 
 
Jag unnade mig ett långt bad innan jag bäddade ner mig i soffan 🛁 🛋️
 
Vi har haft en mysig helg 💗 Jag är dock väldigt trött idag så det blir en lugn förmiddag här hemma för mig och Sebastian 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: