En sjuk mamma är tråkig 💤

Hej hej 👋
 
Igår vaknade jag upp genomförkyld - imorse var det ännu värre 🤧🤒
Jag kunde knappt prata och orken har varit, som bortblåst. Jag känner mig faktiskt lite bättre nu, men vi får väl se hur jag mår imorgon. Förhoppningsvis orkar jag med ett pass på jobbet.. 
 
Trots att jag får dåligt samvete så har jag mest tagit det lugnt. Barnen har helt enkelt fått acceptera att mamma behövt vila. De tycker såklart att jag är tråkig, men så får det vara tills orken kommer tillbaka 😉 
Patricia mådde inte helt bra igår morse hon heller så hon fick stanna hemma ifrån skolan. Hon piggnade dock till rätt snart så idag fick det bli skolan igen. Det var hon extra glad över just idag för just nu är hon på skoldisco 🎶 💃 Hon har längtat så det hade varit väldigt tråkigt om hon hade missat det...
 
Kent och Sebastian lämnade Patricia medan jag stannade hemma för att passa på att vila ordentligt. Jag har krypit ner i ett varmt bad 🛁
Grabbarna skulle bland annat passa på att handla medan de väntar på Patricia. De skulle köpa med mat hem - det ska bli gott 😋 🍕
 
 
I förrgår somnade lillebror gott på kökssoffan 💗 
 
 
Häromkvällen tog jag och Patricia med oss Stei ut på en liten promenad 🐶 Jag hade tänkt att vi skulle ha passat på att gå fler kvällar nu när jag varit ledig, men eftersom jag blev sjuk blev det inget med det.. Vi får ta det till veckan istället 😀 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: