Lördagsmys 💗

God morgon 🤗
 
Igår eftermiddag fick jag och barnen (de har iochförsig varit med många gånger) känna på pappas jobb litegrann ☺️ Vi följde nämligen med honom bort till gården för att hjälpa honom 😊
 
 
Efter att ha hjälpt till att fördela maten jämt åt tjurarna genom att bära och skyffla mat började jag bli lite mör 😂 Det är verkligen rena rama styrketräningspasset!
 
När vi kom hem igen gick Kent och Patricia in för att börja laga mat och duka medan jag och Sebastian gav Scott och Sacke mat och vatten. Dessutom fick Stei springa ut en sväng för att göra det han skulle 😊 
 
Till kvällsmat bjöds det på hemmagjorda hamburgare och pommes frites 🍔 🍟 Vi fick sällskap utav Göran ☺️ 
 
Sebastian lånade min telefon och tog kort medan vi förberedde inför lördagsmyset ☺️
 
 
Efter att vi hade ätit kom Monica och Linnea på kaffe och godis ☕ 🍬 Självklart stannade Göran kvar för det också 😂 
 
Barnen somnade tidigt framför teven 💗
 
 
När gästerna åkt hem gick jag upp för att lägga mig. Då tog jag med mig barnen för att pappan skulle kunna ta soffan. Han ville ge oss chansen att få lite sovmorgon istället för att vakna av hans alarm vid sex tiden. Sebastian smög ut ifrån sitt rum strax efter sju så vi fick i alla fall sova en timme extra, vilket kändes skönt 😊 Patricia satt redan uppe och kollade på teve när jag gick ner så hur länge hon varit vaken vet man aldrig 😂 
 
 Efter att ha känt mig relativt pigg igår vaknade jag små snorig och med huvudvärk idag 😴 Jag får försöka ta det lite lugnare idag - det blir inget träningspass i ladugården alltså 😉 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: