Min goa unge 😍

God morgon ☀
 
Sebastian och jag har nĂ„gra timmar kvar hĂ€r hemma innan vi ska Ă„ka till förskolan 😀 Jag lĂ€mnar honom nĂ„gra timmar tidigare (efter överenskommelse med fröknarna) sĂ„ jag tĂ€nkte passa pĂ„ att handla innan jag ska till jobbet. Anledningen till att han lĂ€mnas tidigare ibland Ă€r för att underlĂ€tta för honom. De gĂ„nger han blivit ledsen Ă€r ju nĂ€r han har kommit mitt i nĂ„gonting. Sedan vi Ă€ndrade om för nĂ„gra mĂ„nader sedan har han bara varit ledsen en enda gĂ„ng! Innan blev han ledsen varje gĂ„ng han skulle lĂ€mnas vid nĂ„got annat tillfĂ€lle Ă€n direkt pĂ„ morgonen. Eftersom jag jobbar oregelbundna tider Ă€r det svĂ„rt att fĂ„ till tiderna, men efter att vi Ă€ndrat till att han lĂ€mnas senast klockan 13, oavsett nĂ€r jag börjat, har vi fĂ„tt till det vĂ€ldigt bra 👍 Det viktigaste Ă€r att Sebastian Ă€r nöjd, vilket han ju faktiskt verkar vara nu 💞
 
 
Det Ă€r lĂ€ttnad Ă€ven för mig att inte behöva oroa mig över att han ska bli ledsen nĂ€r jag ska lĂ€mna honom. Jag vet inte hur mĂ„nga gĂ„nger jag Ă„kte ifrĂ„n förskolan med tĂ„rar i ögonen den sista tiden innan Ă€ndringen.. 💕 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: