En mysig helg med mycket trevligt sällskap 💗

God morgon 🎶
 
Då var helgens tre nattpass över och jag ligger hemma för att få sova några timmar. Jag har förutom att jobba hunnit med lite annat skoj de senaste dagarna ☺️ 
 
I fredags kväll lämnade jag och Kent barnen med farmor för att gå ut och äta tillsammans med Tomas och Lotten (Kents morbror och kusin) 😀 Vi åt på Träslottet - precis, som vanligt var det väldigt gott 😋 Vi hade det riktigt trevligt 💗 Strax innan halv nio tackade jag för mig eftersom jag skulle iväg till jobbet.
 
På lördag kväll skulle Patricia på filmmys hos en kompis, som fyllt år. Jag skjutsade dit henne och följde sedan med Frida hem till Erik och lille Tor medan kalaset höll på. De bjöd på kaffe, hembakade bullar och massa skratt 😂 
Efter någon timme hämtade jag Patricia och även Ella, som skulle få skjuts hem. Medan tjejerna satt i bilen och fnissade gick jag in på Rasta för att köpa med dricka hem till familjens lördagsmys. Ulrika var också där så vi pratade en stund ☺️ 
Efter att ha lämnat Ella åkte vi vidare hemåt. Jag hann i princip bara åka hem för att lämna Patricia innan jag skulle iväg till det andra nattpasset. 
 
 
 
Igår somnade jag så skönt när jag kom hem. Patricia kom insmygandes vid lunchtid för att fråga om jag ville ha Kents goda hamburgare. Dem tackar jag inte nej till så jag gick ner för att äta innan jag smög upp till sängen en liten stund till. 
Under eftermiddagen skulle barnen på gympa 🤸‍♂️ Vi åkte hela familjen. Medan Patricia hade sin lektion tillsammans med Stina och Sigrid följde Sebastian och Kent med Martin hem medan jag och Katrin tog en härlig promenad ☺️ 
Kent sprang in en snabbsväng på Konsum innan vi åkte hemåt. Jag tog en välbehövlig dusch, åt litegrann samt somnade i soffan en liten stund innan det var dags för helgens tredje och sista nattpass. 
 
Jag gillar att jobba natt så det är lite synd att det dröjer sex veckor tills nästa gång, men den som väntar på något gott 😉 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: