Shopping đŸ€—

God kvĂ€ll 🌃
 
Det har blivit lite shopping för min del sedan jag fick pengar av min snĂ€lla svĂ€rmor 💗 Jag har dock vĂ€ldigt svĂ„rt att hitta klĂ€der jag kĂ€nner mig nöjd med. Jag hittar oftast mycket, som jag gillar, men jag tycker inte att det passar pĂ„ mig. Jag Ă€r dĂ€rför jĂ€tteglad över att jag lyckats hitta litegrann, som jag tror blir bra 😀 
 
De hĂ€r byxorna köpte jag pĂ„ Cubus - de Ă€r sĂ„ himla sköna 😊 Jag funderar faktiskt pĂ„ att köpa dem i fler fĂ€rger.. 
 
 
Den hĂ€r t-shirten fyndade jag pĂ„ lager157 😀 
 
 
Jag har kollat igenom flera hemsidor för att hitta mera klÀder dÄ jag tycker det Àr lÀttare att hitta saker dÀr Àn vad det Àr i affÀrerna. 
Det finns sĂ„ mycket fint, men tillslut lyckades jag Ă€ndĂ„ vĂ€lja ut nĂ„gra favoriter pĂ„ bonprix.se 😊 Jag hade dessutom gratis frakt, vilket ju alltid Ă€r ett extra plus!
 
Jag gillar skjortor, men brukar ha svĂ„rt att hitta fina. DĂ€rför blev jag lite extra glad nĂ€r jag hittade tvĂ„ stycken, som jag gillade 😁 Eftersom jag inte kunde bestĂ€mma mig fick det bli bĂ„da tvĂ„ 😂 
 
 
 
 
 
Eftersom jag Ă€ven behöver toppar fick det bli den hĂ€r ocksĂ„ 😁 
 
 
Sist, men inte minst bestĂ€llde jag Ă€ven med en bh. Jag hoppas att den Ă€r lika bekvĂ€m, som den ser ut â˜ș
 
 
Trots alla mina fynd har jag en slant kvar sĂ„ jag kan unna mig nĂ„got mera om jag skulle hitta nĂ„got â˜ș Jag har svĂ„rt att köpa saker till mig sjĂ€lv utan att fĂ„ dĂ„ligt samvete. Den hĂ€r gĂ„ngen fick jag ju dock pengar, som skulle gĂ„ till klĂ€der sĂ„ nu kĂ€nner jag mig bara nöjd och glad 😘 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: